به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید؛ جلسه هم اندیشی مدرسان و مسئولین مرکز

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید؛
جلسه هم اندیشی مدرسان و مسئولین مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر؛ همزمان با آغار سال تحصیلی جدید جلسه هم اندیشی مدرسان با رئیس و کادر آموزشی و اجرایی دانشگاه در تاریخ ۲۴ مهر ماه از ساعت ۱۷ در دفتر رئیس مرکز برگزار گردید.

در این مراسم دکتر لیلا انبارکی رئیس مرکز آموزش علمی سازمان همیاری شهرداریهای استان بوشهر ضمن خوشامدگویی و تشکر از زحمات و خدمات ارزنده مدرسان با تشریح رویکرد نوین مجموعه علمی کاربردی سازمان همیاری بیان کرد: از مهم دغدغه های مدیریت کلان شهری در استان بوشهر تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه های مدیریت شهری است که این مرکز با بهره گیری از حضور اساتید برجسته ی این حوزه و امکان برگزاری کلاس های عملی در محیط کار مرتبط توانسته نسبت به سایر دانشگاه ها ارتباط بهتر و موثرتری با محیط کار برقرار کند.

دکتر انبارکی با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح دانش و مهارت نیروی انسانی و افزایش بهره وری برای شهرداری ها و دهیاری ها تصریح کرد: این مرکز با استفاده از ظرفیت و پتانسیل اساتید بنام و برجسته این مرکز آموزشی که در حوزه‌ های مختلف متخصص و صاحب فکر و ایده هستند، در حال برنامه ریزی برای برگزای دوره های آموزشی برای پرسنل شهرداری ها، دهیاری های و اعضای شورای های اسلامی شهر و روستا می باشد.

در ادامه معاونت آموزشی مرکز خانم خاتون بازیار با بیان خلاصه فعالیت های مرکز در زمینه برنامه ریزی و برگزاری‌ کلاس ها پرداخته و از تمامی مدرسین که در این راستا با هماهنگی و همکاری کامل با مرکز همگام بوده اند ، قدردانی کردند.

بازیار معاون آموزشی مرکز در خصوص برنامه ریزی صورت گرفته به تشریح قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه علمی-کاربردی پرداخته و توضیحاتی مربوط به برگزاری کلاس ها، درس کاربینی، کارورزی و امتحانات پایان ترم دادند.

در ادامه اساتید نسبت به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود پرداخته؛ پرسش و پاسخ مدرسان و مسئولین مرکز در خصوص برگزاری کلاس ها و راهکارها و پیشنهاداتی در جهت هر چه بهتر و باکیفیت برگزار شدن کلاس ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید از هفته جاری تمامی کلاس ها به صورت حضوری برگزار گردد.

در پایان ضمن تقدیم احکام مدیران گروه ها به شرح زیر، ابلاغ تدریس، سرفصل دروس به همراه پکیج به تمامی اساتید تحویل گردید.

آقای عباس مطاف : مدیرگروه رشته مدیریت
آقای حسین جمالی : مدیرگروه رشته شهرسازی
آقای روح الله دشمن زیاری: مدیرگروه رشته عمران
خانم ریحانه ثقفی : مدیرگروه رشته معماری

مرکز آموزش علمی سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر