پذیرش دانشجو بدون کنکور در ۱۵ رشته مرکز علمی کاربردی همیاری شهرداریهای استان بوشهر

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر از پذیرش دانشجو بدون کنکور در این مرکز در ۱۵ کد رشته خبر داد.

دکتر فلکناز آتشی اظهار کرد: این مرکز برای ترم جدید(مهرماه) در ۹ کد رشته کاردانی و ۶ کد رشته کارشناسی، بدون کنکور و  به صورت نظام ترمی پذیرش دانشجو دارد.

وی افزود: ثبت نام دانشجویان مقطع کاردانی در مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر از ۲۲ تا ۲۹ مرداد در ۹ کد رشته و  مقطع کارشناسی ترمی بدون کنکور نیز در ۶ کد رشته از تاریخ ۲۹ مرداد تا ۵ شهریورانجام می شود و متقاضیان می توانند  با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس  www.sanjesh.org  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی گفت: پذیریش در مقطع کاردانی بر اساس معدل مقطع دیپلم و متقاضیان مقطع کارشناسی بر اساس معدل مقطع کاردانی به صورت نظام ترمی بدون نیاز و به مدرک پیش دانشگاهی انجام می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تنها متولی

نظام آموزش عالی علمی کاربردی در کشور است، گفت: مرکز آموزش عالی علمی-کاربردی مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر نیز فعالیت خود را با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلین بخش های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت های حرفه ای  از سال ۱۳۹۱ آغاز کرد.

دکتر آتشی با بیان اینکه ارتقاء و بهبود کیفیت آموزشی با رویکرد کارآفرینی از برنامه های این مرکز است.

وی یادآور شد: از جمله امکانات مرکز می توان به فضای آموزشی مجهز، بهره مندی از اساتید و کادر آموزشی مجرب و همچنین  امکانات و تسهیلات رفاهی و بهره مندی از امکانات نوین درشیوه آموزش اشاره کرد.

متقاضیان جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش کشور به آدرس www.sanjesh.org و یا بصورت حضوری به ساختمان اداری دانشگاه به آدرس بوشهر، خیابان عاشوری ، نبش خیابان یادگار امام، ساختمان سازمان همیاری شهرداریهای استان بوشهر مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۳۳۵۴۸۸۲۵-۰۷۷ و ۳۳۵۴۸۸۲۶-۰۷۷ تماس حاصل فرمایید.

 

لیست رشته های پذیریش ورودی مهر ۹۷:

کاردانی:

  1. حسابداری مالی
  2. روابط عمومی
  3. مدیریت امور اداری
  4. بازرگانی امور گمرکی
  5. بازرگانی انبارداری
  6. امور دهیاری و شوراها
  7. تاکسیرانی
  8. تربیت مربی آموزش های شهروندی
  9. ایمنی و حفاظت تصرفات ساختمانی

 

کارشناسی:

  1. حسابداری مالی
  2. روابط عمومی
  3. امور گمرکی
  4. مدیریت اسناد و مدارک
  5. مدیریت آموزش های شهروندی